Monday 2 January 2012

Mesaje si Citate pentru cei Indragostiti

Cine ar putea sa dea o lege indragostitilor ? Dragostea este prin ea insasi o mai inalta lege.”
Boethius 


“Pierdem timpul incercand sa gasim iubitul perfect, in loc de a crea dragostea perfecta.”
Tom Robbins 

“Indragostitii care iubesc cu adevarat nu isi pot pune pe hartie fericirea.” 
Anatole France  

Citate pentru indragostiti

Pentru lume tu esti cineva,pentru cineva tu esti lumea!Cu multa dragoste, Cineva care te iubeste
Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!
Cand vine noaptea,uita-te pe cer.Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.Ai incredere,se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.
Inima-mi plange cu suspine,fiindca tu nu esti langa mine.Stiu, departarea este grea,dar te rog nu ma uita!

Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc!;sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile…

Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!

Nu ma intreba ce simt cand suntem departe unul de altul: e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.

No comments:

Post a Comment