Sunday 8 January 2012

Mireasa Fara Sot

Sunt o femeie in toata firea. Am ajuns la varsta maturitatii si pot spune ca stiu ce-mi doresc de la viata. Am intalnit marea dragoste si totusi stiu ca nu voi fi niciodata mireasa lui! Ce-ar fi de facut intr-o astfel de situatie? S-accept relatia asa cum este acum sau sa caut in continuare altceva sau pe altcineva? Incerc sa-l conving sperand ca-si va schimba parerea sau ma resemnez si traiesc in continuare povestea noastra frumoasa de iubire fara acel pact in fata lui Dumnezeu? Este oare atat de important acest pas atunci cand iubesti pe cineva?

O simpla hartie sau un ritual de-o zi inseamna atat de mult pentru noi femeile? Ne intareste oare credinta ca acest barbat cu care ne casatorim va fi al nostru pentru tot restul vietii? Nicidecum, este doar o imagine pe care noi ne-o formam de mici, ne dorim sa traim cea mai frumoasa zi din viata noastra atunci cand ne casatorim si ne declaram iubire vesnica unul pentru altul.



Sunt o femeie in toata firea. Am ajuns la varsta maturitatii si pot spune ca stiu ce-mi doresc de la viata. Am intalnit marea dragoste si totusi stiu ca nu voi fi niciodata mireasa lui! Ce-ar fi de facut intr-o astfel de situatie? S-accept relatia asa cum este acum sau sa caut in continuare altceva sau pe altcineva? Incerc sa-l conving sperand ca-si va schimba parerea sau ma resemnez si traiesc in continuare povestea noastra frumoasa de iubire fara acel pact in fata lui Dumnezeu? Este oare atat de important acest pas atunci cand iubesti pe cineva? O simpla hartie sau un ritual de-o zi inseamna atat de mult pentru noi femeile? Ne intareste oare credinta ca acest barbat cu care ne casatorim va fi al nostru pentru tot restul vietii? Nicidecum, este doar o imagine pe care noi ne-o formam de mici, ne dorim sa traim cea mai frumoasa zi din viata noastra atunci cand ne casatorim si ne declaram iubire vesnica unul pentru altul. 

Fiecare fetita in copilaria ei se viseaza sa fie mireasa, isi imagineaza ziua aceea ca fiind cea mai frumoasa din viata ei. Se doreste a fi o Cenusareasa. Toate visam la un Fat-Frumos calare pe un cal alb care vine sa ne rapeasca si sa ne declare iubire vesnica.

De-abia la varsta de 30 de ani pot spune ca iubesc cu-adevarat pentru prima oara in viata mea. Il iubesc din toata inima si il ador, vreau sa-i simt respiratia, sa ma trezesc alaturi de el in fiecare dimineata, sa-l strang la pieptul meu. Nu m-as satura niciodata de el. El este jumatatea mea. Vreau sa fie alaturi de mine pentru tot restul vietii, sa fie sotul meu, sa impartasim momente frumoase pana la sfarsitul vietii. Si totusi, stiu ca nu voi fi niciodata imbracata in alb in fata altarului. Sunt mireasa lui dar nu in adevaratul sens al cuvantului.


Insa ceea ce este cel mai dureros este faptul ca acest barbat de care sunt atat de indragostita nu-si doreste sa se casatoreasca vreodata. Nu pentru ca nu ma iubeste, ci pur si simplu pentru ca are o respingere fata de aceasta idee in sine. Sufera de Gametofobie, ceea ce inseamna teama de casatorie. Poate si de responsabilitate, de ceea ce implica un asemenea angajament. Barbatii in general se feresc sa faca acest pas, 'to take the fatal leap' ,  insemnand a face saritura fatala de a cere pe cineva in casatorie. Bineinteles ca aceasta problema poate fi discutata, insa atunci cand un barbat sustine cu vehementa ca n-ar vrea sa se casatoreasca niciodata din diverse motive sau pur si simplu pentru ca nu crede in aceasta institutie, nu ne ramane nimic altceva de facut decat sa-i respectam dorinta. 
Insa noi femeile visam tot timpul la ziua cea mare cand vrem sa pasim in fata altarului la bratul celui pe care-l iubim si pe care ni-l dorim alaturi pentru tot restul vietii.


 O mireasa emana fericire, implinire, satisfactie, puritate, speranta. Casnicia este menita s-aduca fericire celor 2 indragostiti. Ne casatorim din diferite motive, fiecare stiind care sunt intentiile lui proprii. Indragostitii fac acest pas din iubire si pentru ca-si doresc sa-si traiasca restul vietii unul alaturi de celalalt si la bine si la rau. Casatoria este dragostea pe baza de contract. Dar cine are nevoie de un contract?! Daca nu suntem de acord cu termenii si conditiile impuse?


Casatoria e o loterie; ea presupune o intelegere perfecta, o legatura absoluta si durabila intre 2 fiinte care continua totusi sa duca o existenta psihologica separata.



1 comment:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    ReplyDelete