Friday 30 December 2011

Visatoarea Realista

 Salutare tuturor!

Sunt noua in acest domeniu si m-am hotarat sa-mi scriu jurnalul pe hartie si sa-l impart cu voi. Si eu am invatat multe din greselile altora asa c-am decis sa impart cu voi experientele mele de viata, astfel voi avea ocazia s-aud si parerea voastra si poate sa vad lucrurile si dintr-o alta perspectiva.

Sunt o fire sociabila, foarte prietenoasa, o persoana simpla, desi plina de contradictii. N-astept mult de la viata desi am idelauri mari. Vreau sa cred ca oamenii sunt buni desi stiu ca traim intr-o lume rea. Vreau sa fac lucruri posibile desi stiu ca unele sunt imposibil de realizat. Vreau stabilitate desi imi place sa incerc mereu ceva nou. Imi place zona mea de confort desi ma plictisesc repede. Sunt extroverta desi uneori tin totul inchis in carapacea mea. Vreau sa zbor departe acolo unde ma poarta gandul desi gandurile mele sunt intr-o continua batalie pentru ca toate vor sa detina suprematia. Sunt o visatoare desi sunt mai tot timpul cu picioarele pe pamant. Prefer intunericul desi ador lumina. Iubesc marea dar totusi imi place zapada. Urasc minciuna dar stiu ca adevarul doare. Glumele ma amuza desi o vorba nepotrivita ma poate rani usor. Iubesc barbatii desi o femeie as intelege-o mult mai usor. Viata e grea si nimic nu e greu in viata! 

Ma identific cu o multitudine de culori care ma definesc intru totul...Albul este puritatea si naivitatea, rosul este pasiunea, albastrul e imensitatea vietii in care-as vrea sa patrund, verdele e speranta, prospetimea, negrul este necunoscutul.

Motto-urile meu in viata sunt: Zambeste caci maine va fi mai rau, Live for today and hope for tomorrow! Never regret anything that made you smile.

  • Music:                                  I listen to anything, depending on my mood.... 

  • My favourite movies ever have to be "Dirty Dancing", "Ghost" and "Pretty Woman". 

  • "Friends" and anything else that's funny and makes me laugh

  • "Message in a bottle" by Nicholas Sparks and anything by Paulo Coelho

  • Skiing, Tennis, Salsa classes.

  • Travelling and learning about different cultures, meeting people, making new friends, exchanging views, opinions...etc 

  • Travel the world and find happiness both, personally and professionally 

No comments:

Post a Comment